DET HÄNGER PÅ HÅRET!

Jag har som jag skrev i ett tidigare inlägg nyligen bytt frisyr. Gått från långhårig till ganska korthårig, klippte säkert av 15 centimeter skulle jag tro. Nu är det det där med färgen jag går och klurar på. Fortsätta färga mörkt? Eller ljusa upp det en aning nu när våren kommer (som om det skulle vara roligare att vara ljushårig när det är vår, men det är ett argument som jag tror att väldigt många frisörer använder sig av just nu för att övertala folk att göra ljusa slingor ...)? Och ska jag ha det lockigt (vilket det är naturligt) eller ska jag ha det rakt (med hjälp av fön och plattång)? Med anledning av dessa funderingar tänkte jag bjuda er på ett antal håriga (haha!) bilder (alla på mig i olika frisyrer som passerat revy under årens lopp) så kan ni väl slänga in en kommentar om hur ni tycker jag ska ha håret! Enjoy :-)

hår
Min nya frisyr!

hår
Eller var det bättre långt?


 

hår
Ska jag ha det lockigt?

hår
Eller ska jag ha det rakt?

hår
Och så det här med färg... - ljust?

hår
... mellan?

hår
... eller mörkt?



 


Kommentarer
Postat av: camilla

oj vad lockigt hår du har! jag tror knappt att jag har sett dig så någon gång.



jag röstar på platt hår ändå och någon nyans i mörkt brunt. inte sådär svart som när det var som mörkast, och inte heller så ljust som det var på mellan bilden.



hoppas att du kommer på hur du vill ha det!

men hur man än gör så blir man nog aldrig nöjd. så är det iaf för mig.

2009-04-20 @ 19:58:50
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: Sandra!

Fina kort :) du är otroligt lik katarina på de kortet där du har ljusast hår :)

Bäst tycker jag är, Rakt och mörkbrunt!

2009-04-20 @ 23:05:54
URL: http://sandraronnfalk.blogg.se/
Postat av: Thess

Får hålla med camilla. Mörkbrunt rakt och faktiskt lite halvlångt. Den längden jag såg dig i nu var jättefin. Sofistikerad och väldigt lätt att göra många olika frisyrer med.

2009-04-21 @ 11:06:10
Postat av: A-M

Du är fin i allt. Men den nya frisyren känns rätt, kanske med lite ljusa slingor i, nu till Grekland.

2009-04-22 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0