SÖNDAGSRAPPORT

Kom precis hem efter träningen och känner mig trött både fysisiskt och psykiskt. Söndagkvällen är en sån där kväll när man egentligen skulle poppa mängder av popcorn och sjunka ner i soffan och glo på massa filmer som man redan har sett 25 gånger (typ sagan om ringen, notting hill eller titanic). Kanske skulle ta och göra detta medan jag väntar på att älsklingen ska komma hem... Men jag måste (<-- detta ord borde förbjudas) nog duscha, äta och packa lite inför flytten istället och helst även plugga barnmedicin. Ja ja, vad är väl en bal på slottet...?

Dagen:
Söndagsfrukost med hallonfil. Matlagning inför veckans matlådor. Plugg på biblioteket. Lunch med Novelina på Esprsso House i Vasastan. Inköp av taekwondodräkt (jippi!). En och en halv timmes teknikträning av taekwondo. Och nu är det nu.

Och bara för att jag inte känner för att skriva mer nu slänger jag in lite bilder istället, perfekt nödlösning :-) Har nämligen hittat urhäftiga omgjorda My Little Pony's :-)


Nej tack!




Ja tack!

Kommentarer
Postat av: camilla

åh vad jag gillade edwar scissorhands-ponnyn!

2009-04-26 @ 17:40:23
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Grymma hästar!! Ge mig!

2009-04-26 @ 20:08:40
URL: http://katarinakrigare.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha! Ja, de var ju störtsköna! Kramar!!

2009-04-28 @ 12:09:01
URL: http://lindapastorgatan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0