TENTAN GJORD

Så, då var tentan i barnmedicin precis avklarad och jag sitter vid en dator i skolan och ska snart bege in mot stan för att ta en after-tenta-fika med några klasskamrater. Tentan kunde väl både gått både bättre och sämre... Det sega är att om man inte klarar sig så är inte omtentan förrän i slutet av augusti!! Men men, inte så mycket mer man kan göra just nu.

Imorgon är sista dagen på Lilla Regementsvägen 10, sedan blir det Lilla Regementsvägen 16 som gäller! Ser verkligen fram emot flytten men samtidigt blir man lite blödig och nostalgisk och vill bo kvar i den gamla lägenheten. Jag ger gärna själ till allt som inte borde ha själ (som en lägenhet tex) och tänker att det är synd om lägenheten nu när vi flyttar och tänk om den nya hyresgästen inte är snäll mot lägenheten?! Kalla mig inte galen nu, jag kan väl inte vara den enda som tänker så?


Jag skrev tenta...

barn
... i barnmedicin...

stress
... och känner mig själv i behov av vård just nu... haha ;-)

Kommentarer
Postat av: malin

vad menar du med mer läppglans?

2009-04-29 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0