Härliga kvällar - kväll 3

Sista kvällen med gött väder - lördagen - tillbringades på "Snikens kulle" med superb utsikt över Ullevi där Madonna spelade. Vi såg i och för sig inte scenen men vi hörde musiken! Vi var inte ensamma där heller, det var knôkafullt, så det var tur att vi var där tidigt. Blev picknick med goda baguetter, en flaska vit JP och sedan alldeles för mycket chokladkex! Kul att få höra lite av Madonna, även om det såklart hade varit ännu häftigare att se showen på plats inne i Ullevi.

Nu ska jag jobba hela veckan fram till fredag, sedan är det färdigjobbat för den här sommaren! På söndag ska vi hämta vår lilla hyrbil på Statoil och dra iväg mot Falkenberg (Ugglarp)!

Nu ska jag åka och träna. Taekwondon börjar ikväll igen :) Åh, gud hjälp mig vad jobbigt det kommer att vara, har ju bara vara flitig med en sak i sommar, nämligen att äta ;) Mycket och gott...



Bra utsikt...


Skål!


Farligt... och gott!


Mer farligt och gott


Många snikare på Snikens kulle



Kommentarer
Postat av: Linda

Pernilla -så nice och läsa om hur du har det och vad du gör i sommar! U2, där hade jag också velat vara på plats! Ha en skön ledighet nu!

2009-08-12 @ 23:54:15
URL: http://lindapastorgatan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0