Lisebergsbesöket

Känner att jag ligger lite efter med uppdateringen på händelser i mitt liv. Nu till exempel tänkte jag skriva lite om lisebergsbesöket som ägde rum för fyra dagar sedan. Det var jag, mina kära systrar och mina kära kusiner som tillsammans gjorde Liseberg osäkert! Det blev tre åk i Balder, två åk i Kanonen, två åk i Uppskjutet, två åk i Höjdskräcken, flertalet åk i superhärliga Uppsvinget och nykomlingen Hanghai. Sagoslottet, Parisehjulet, Virvelvinden, Jukebox och Slänggungorna hanns också med. Bergbanan och Spinrock får inte heller glömmas bort, första åket i bergbanan kändes om man säger så! Mest skratt blev det efter att vi fem klämt ner oss i en och samma stockbåt i Flumeride och Katarina fullkomligen dränktes av vatten! Har aldrig sett någon bli så blöt i Flumeride :D Det avskräckte oss dock från att åka Kålorado, kände oss nöjda med vattenäventyr som det var.

Tur i spel hade vi inte, fattar inte hur de som vinner stjärnvinst efter stjärntvinst bär sig åt... kanske är det så att de helt enkelt spelar för typ 500 kr? Eftersom jag själv aldrig vill spela för mer än kanske en tjuga får jag väl skylla mig själv.





Haha, tack vare oss modiga fick rädda Malin åka mer än hon tänkt från början...!


Halleluja moment! Så här glad blir man av att få åka Spinrock!



Oh my God vad blöt Katta blev i Flumeride!














Det omöjliga är möjligt! Emma fick napp på ett gossedjur med gripen!






Kommentarer
Postat av: Katarina

WET!!

2009-09-02 @ 22:57:12
URL: http://katarinakrigare.blogg.se/
Postat av: Mia

Malin ser inte riktigt lika glad ut över att få åka spinrock (va det va??), inte lika mkt halleluja moment för hennes del :)

2009-09-13 @ 21:41:00
URL: http://miaskattberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Malin ser inte riktigt lika glad ut över att få åka spinrock (va det va??), inte lika mkt halleluja moment för hennes del :)

2009-09-13 @ 21:42:08
URL: http://miaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0