Mer Grekland

Hej på er!
Nyss hemkommen och avduschad efter ett kvällpass på jobbet. Känns alltid bäst att duscha direkt när man kommer hem från jobbet även om egentligen inte fått någon skit (bokstavligt talat) på sig. Och när det gäller mig, som inte är så förtjust i att duscha om det inte är alldeles nödvändigt så kanske detta jobb är bra, på så vis duschar jag numera nästan varje dag, vilket är en klar förbättring jämfört med innan (och vips har jag i era ögon förvandlats till äckligaste människan ever, haha!).

Jobbet funkar bra, känner att det berikar mig på ett annat sätt än tidigare jobb gjort. Och hittills har jag bara fått positiva omdömen vilket såklart känns skönt! Den ordinarie personalen pratar redan om att jag ska anmäla till vikariepoolen och komma och jobba över julen och alla andra storhelger. Visst vore det goa pengar men är det värt att jobba julafton och juldagen och veta att familjen finns 10 mil bort? Är det värt att glädja de gamla (framförallt de som kanske inte får något besök alls över julhelgen) men sedan sitta själv hemma på kvällen? Hmm, denna fråga har redan börjat gnaga i mig.

Jag har äntligen fått även mammas och pappas bilder från Greklandsresan, så nu ska ni få se lite mer härliga semesterbilder tänkte jag, håll till godo :)
-


Jag, pappa och Malin. Mitt nyinköpta linne från H&M glömde jag senare på stranden, jäkla skit :(


Nu ser ni vilken bok jag skulle läsa som jag inte ville avslöja titeln på. Den var BRA!


Pernilla, Per, Malin, Ann-Marie och Katarina på Porto Katsiki Beach, Lefkas.






Mikel, Viktor och Katarina.


Vad GÖR jag? Eehh...



N a t t i  n a t t i

*

Kommentarer
Postat av: A-M

Jag jobbar också julhelgen i år.

2009-08-05 @ 11:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0