På't igen

Idag var det tillbaka till skolbänken! Information inför termin 3 samt fotografering stod på schemat så det var inte så betungande. Det var riktigt kul att se se alla igen, och sommarledigheten hade varit välgörande för jag slogs av hur bruna, pigga och fräscha alla såg ut att vara. Välkommen tillbaka i december när vi pluggat i fyra månader utan ledighet...

Några förändringar hade skett i klassen men inte så många. Två stycken som jag inte trodde skulle ta studieuppehåll hade gjort det och två som jag visste skulle ta studieuppehåll hade inte gjort det. Samt en nykomling i klassen som inte är någon nykomling eftersom hon redan läst ett antal kurser med oss i våras. Så nu är vi 26 stycken som tillsammans ska ta oss igenom det andra året på logopedutbildningen :)

Även taekwondon är igång igen så nu börjar vardagen rulla på allt mer. Dessutom är kvällarna mörkare och mörkare så ja, vardagen är definitivt här igen!


Och så lite reklam för mitt lärosäte som såklart är det bästa i Sverige ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0