Är det bara jag som fryser ihjäl?

Imorses var det åtta minusgrader och kristallklar luft. Härligt! Men burrr vad kallt! Är det bara jag som fryser eller? Folk går utan mössa, utan väntar, i tunna höstjackor utan halsduk. Hur är det möjligt? Själv förvandlas jag till en is-staty så fort jag kommer utanför dörren. Är det nått genetiskt fel på mig eller? Eller vänta lite nu, det är såklart det här landet det fel på. Jag borde seriöst fundera på att flytta till Spanien för gott. Dessutom är det mörkt och inga löv på träden nästan hela året här. Pessimisten är framme hör jag (oj, vad schizo jag låter). Jag har tenta imorn. Säg att jag är förlåten. Jag fryser om fingrarna till och med inomhus. Mitt blod har stannat. Viktor spelar idol-Calle för mig, nått som gör mig glad i alla fall, han är jäkligt bra med Chers "Walking in Memphis".



Kommentarer
Postat av: Katarina

jag håller med dig, jag fryser också, förstår inte de som går med typ skjorta och en kofta...

2009-12-05 @ 15:15:38
URL: http://katarinakrigare.com
Postat av: kristofer

håller helt med.. fryser ihjäl!

2009-12-05 @ 23:59:48
URL: http://erektionsproblem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0