Dags att knyta ihop säcken

Idag är det årets näst sista dag. Det känns skönt. Ibland brukar jag inte vilja att det ska bli nytt år. Ni vet allt det där med att tiden går så fort och man bara blir äldre och äldre i kroppen men inte i huvudet... Ja, jag känner faktiskt så ibland trots att jag är 23 ½ år och 75. Men nu ska det bli skönt med nytt år, till och med nytt decennium ju! En nystart behöver jag, framförallt vad det gäller kost och träning. Har ju varit sjuk i tre veckor tidigare här i december så nu är det dags att sparka igång igen (bokstavligt talat, jag saknar taekwondon!).

Julen var bra och mysig på alla sätt och vis. Firade med min familj, mormor, morfar och farmor den 23:e, och sedan med Viktors familj och släkt både den 24:e och 25:e för att sedan tillbringa annandagen med min familj igen. Sedan har vi fått några dagar här i Göteborg eftersom vi åkte hem hit igen den 27:e.

Nu är väskorna färdigpackade för Hemsedal! Tjoho :) Kan kombinationen skidresa, nyår och goda vänner bli bättre?! Gott Nytt År på er allesammans :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0