Förlåt mig, Håkan

Jag var ett stort fan av Håkan Hellström back in the days.
Jag slutade lyssna på Håkan Hellström. Visst sken jag upp när jag hörde hans låtar på radion eller dylikt men jag lyssnade inte på honom aktivt längre. Jag trodde jag slutat vara ett Håkan Hellström-fan. Varför vet jag inte. Det bara blev så. Tiden gick. Folk sa att han sjunger ju så falskt och skränigt, honom kan man inte tycka om. Jag lyssnade på folk och slutade således lyssna på Håkan Hellström. Jag hörde "Kom igen Lena" för några dagar sedan och något hände i mig. Jag kom fram till att jag inte alls slutat vara ett Håkan Hellström-fan. Jag hade bara glömt bort honom lite.
Förlåt Håkan! Nu ska vi ta igen all tid vi missat tillsammans, du och jag <3

håkan

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid lika härlig läsning hos dig!:) Håkan ja! Vi är ett gäng som ska gå på hans spelning i Skövde på fredag, tjoho! Bli inspirerad, han lär ju lira i Gbg me!

2009-02-27 @ 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0