Spotify!

Spotify har man ju kännt till ett tag och jag måste säga att idén är genial (även om man gärna hade velat bränna ut sina spellistor och kunna lyssna på i bilen tex...). Hur som helst så är det först nu som jag verkligen har blivit fast för detta program. Har skapat en helskön spellista bestående av bla Frida Hyvönen, Eric Hutchinson, Veronica Maggio, The Ark, Lilly Allen, Fleet Foxes, Kleerup, Maria Mena, Leona Lewis, Mando Diao, Brandy, Kanye West m.m. m.m.

Lämnade in min hemtenta igår men känner mig tämligen säker på att jag kommer få rest på en av frågorna. För att få godkänt var man såklat tvungen att svara på allt som efterfrågades i samtliga frågor och eftersom jag inte riktigt gjorde det så blir det nog en liten rest där som måste fixas till för att få godkänt...

Skulle ha varit hos min röstlogoped Ellinor nu på morgonen men hon ringde och sa att hon blivit sjuk och något annat i skolan har vi inte idag så det blir "ledigt" :-) Får väl läsa lite om testmetoder på barn men annars ska jag chilla! (Och njuuuuuta av min spotify-spellista :D)

veronica
Veronica gör bra musik...

kanye
... Kanye gör snäppet bättre musik...

lilly
... och bäst musik just nu gör nog Lilly Allen :-)


Kommentarer
Postat av: camilla

Jag ÄLSKAR Fleet Foxes!!

2009-02-20 @ 22:28:49
URL: http://cammen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0