Minst, sist och sämst?


Hej och välkommen till min blogg! =)

Ja, det är alltså sant, jag har bestämt mig för att börja blogga! Varför? Av lite olika anledningar skulle man väl kunna säga... För det första har en person i min vänkrets uttryckt en önskan över det så att denne person ska få lite bättre koll på vad jag har för mig, för det andra är jag något av en "funderare" och behöver ett ställe att få "pysa" ur mig lite på och för det tredje har man såklart blivit påverkad av sin omvärld. För det är väl ingen som undgått att lägga märke till att det är högsta mode just nu att vräka ut sitt privatliv, blogga när man sitter på toa (jodå, det kan jag tänka mig att de mest extrema bloggskrivarna gör) och ta kort på sin sega, gråa havregrynsgröt och lägga upp på bloggen under rubriken "Detta åt jag till frukost". (VEM bryr sig?)

Ja, så därför hittar ni nu mig här på den stora bloggosfären! Och ja, jag är medveten om att min blogg antagligen kommer bli precis som rubriken antyder; minst, sist och sämst. Minst för att ingen kommer vilja läsa den (eller ens veta att den finns), sist för att folk började blogga för sisådär tio år sedan (jag är som vanligt sjukt efter!) och sämst för att, tja det borde den ju i och för sig inte bli, smaken är ju som baken! Men men...

Det får bli allt för idag, tack för mig

pernilla
Minst, sist och sämst - HA! Jag ska kämpa på... ;-)


Kommentarer
Postat av: nilvia

Ojoj, det här ska bli intressant! ;)

2009-01-28 @ 21:57:53
Postat av: Linda

Hej Pernilla! Vilken söt o fin blogg du har!! Så roligt att läsa andras bloggar! Tack för lunch sms:et i fredags förresten, glömde säga det. Kul att det går bra me godiset! Själv har jag här i Skövde blivit besatt att frukter (blir många om dagen...!) samt diverse feta grejjer... Hrm. Är nog en del av processen! Lycka till med drömmarna!!:) Vi ses i verkligheten (haha) på måndag, lycka till där med!! Själv hoppas jag på "de rätta frågorna" för att ha nån chans alls...! Kramar från mig! // Linda

2009-02-01 @ 00:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0