CHILL PÅ RAMBERGET

Dagen: Tog sovmorgon och röjde sedan i lägenheten en stund. Nytvättad tvätt hade inte lagts tilllbaka i garderoben varken från när jag tvättade i lördags eller från när Viktor tvättade förra veckan så där fick jag förklaringen till varför jag varken hade några trosor i garderoben eller i tvättkorgen! Åkte sedan ut till Katarina som har flyttat till ny lägenhet i Rambergsstaden på Hisingen. Hon hade redan fått jättebra ordning, det kommer bli hur mysigt som helst när hon får upp de nya tapeterna också. Och att hon inte skulle vara kapabel till att välja snygga tapeter är ju bullshit, förresten så är smaken som baken och det enda som spelar roll är ju att man själv är nöjd (pik till mamma och Malin)!

Hos Katarina befann sig också vår "gamle"faster Helena. Det var kul att träffa henne :-) Efter att hon åkt hem begav vi oss upp på Ramberget för picknick. Oh, vilken vacker utsikt vi fick över Göteborg! (Min blogg verkar mer och mer handla om hur förträfflig staden Göteborg är...)

Sedan in mot stan igen för att träffa tjejen som svarat på min annons på blocket om att köpa den den där extra U2-biljetten som jag haft i min ägo sedan mars. Skönt att få den såld, 1000 spänn sitter ju aldrig fel ;-) Efter detta blev det en snabb vända på apoteket samt centralstationen och espresso house, men "spanet" var inte där.



  




 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så mycket fina sommarbilder Pernilla!! Du ser ut att ha en fin sommar, det glädjer mig!! Här i Skövde är det andra dagen med regn efter värmeböljan ja! Men jag tror det vänder tills imorgon, för då har jag en ledig dag! ;) Många kramar på dig!!

2009-07-06 @ 11:46:23
URL: http://lindapastorgatan.webblogg.se/
Postat av: Katarina

hahahahahahahaha

2009-07-06 @ 21:35:43
URL: http://katarinakrigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0