Folk

Hej å hå vad mycket folk jag träffat idag. Men bara roliga möten faktiskt! Tog bussen till Ulricehamn vid halv nio i morses. Köpte först ytterligare en minnesbilaga (min andra) över Michael Jackson på Pressbyrån, alltså det är inte klokt vad blaskorna lär ha tjänat på den mannens död, jag borde låtit bli att köpa den... Men det där budskpet "Minnesbilaga att spara" tilltalar min samlargen något oerhört ;)

Första mötet blev med mamma på busstationen i U-hamn. Trevligt! Vi handlade på Willys och åkte hem till Gällstad. Var framme på Viktors jobb och träffade Jessika, Josefa och Viktor som jobbade. Tjôtade lite med dem. Gick ner till Logo factory och pratade med Malin och Emil. Senare på Ica var det många hälsningar på the locals och prat med både Sussie och Carolina. Lunch med Malin, mamma och Viktor. Ärendet på banken genererade möten med Gunilla, Inger och käre farfar som också råkade befinna sig där. Senare fika och korsordslösning hemma hos mormor och morfar. Sista riktigt kära mötet blev med pappa när han kom hem från jobbet. Väl hemma här i Kviberg igen sprang jag på Fredrik, Tobias och Markus och slängde några ord med dem. Som sagt, många möten idag! Nu snurrar min stackars hjärna... ;)

Nu ska jag ta och krypa ner med min mycket braiga bok, Jeffery Deavers "Den tomma stolen". Gillar, gillar, gillar den!!

G o d n a t t





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0