Har inget att göra...

Åh, vad gör folk på sina lediga dagar egentligen? Jag gör i alla fall aldrig något vettigt på mina lediga dagar och får i slutändan alltid ångest just därför. Det finns ju så mycket som borde göras; så många papper att sätta in i pärmar, så mycket kläder att vika iordning, så många lådor fulla med skräp som måste gås igenom, så otroligt mycket bilder på datorn som måste sorteras upp med mera med mera med mera....

Jag klarar helt enkelt inte av att vara ledig! Jag klarar inte av att sysselsätta mig med något vettigt! Jag bara häckar framför datorn/teven en HEL dag! Jag får ÅNGEST! (okej att jag och Katarina just varit ute och sprungit men det är också det enda vettiga jag kommer göra detta dygnet.... gaaahhh 1 timme bra, 23 timmar dåligt...)




Kommentarer
Postat av: A-M

Läs sn bra bok, fika och läs igen. Det är helt OK att inte göra mer på en ledig dag.

2009-07-21 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0