LIVSTECKEN

Sådär! Då har man haft en liten semester från bloggen men nu börjar det kanske bli dags att avge ett litet livstecken. Mycket har hänt sedan sist jag skrev, nämligen:

Grekland
Åååå, vad härligt det var! Varmt, soligt, salta bad och skön avkoppling. Längre berättelse kanske kommer, om jag orkar!
Nöjer mig med att slänga in några bilder.











Lugna dagar i Gällstad
Dagen efter hemkomsten från Grekland åkte jag hem till Gällstad. Lägligt nog hade vädret precis svängt från det tråkiga regniga ni hade över midsommar till riktig go sommarvärme. Blev några lugna dagar hemma med mer solning, träffa gamla jobbarkompisar, den traditionella fikan på Lager 157 med Anna och Zhore, fira farfars födelsedag, bada i Sämsjön m.m m.m. :-) På lördagen den 27/6 var det bröllop på Torpa stenhus för Mikael och Novelina. Allt var så fint, så kul och så stämningsfullt!













Jobb
Tillbaka i götet igen väntade jobb den här veckan. Har nu börjat arbeta inom äldrevården och det känns helt okej. Börjar dock bli jobbigt att lära sig nya arbetsplatser hela tiden, så nu får det vara nog med nya jobb! ;-)
Ledig nu i tre dagar, efter lunchen idag ska vi ta vagnen ut till Saltholmen och bara njuta av vädret!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0