Väntar...

Har jobbat tre dagar på raken, så nu är jag trött! Har inte gått på heltidsschema förrän nu i sommar så jag förstår inte riktigt hur jag ska orka med det... ;) Hur som helst trivs jag väldigt bra inom äldrevården, det är nog mest lukten jag har svårt att vänja mig vid. Lukten av kiss och bajs alltså, rent ut sagt.

Idag gick jag brevid på en ny avdelning som jag ska jobba mina två sista veckor på. Mysiga och mindre mysiga boende även där, men alla är ändå goa på något sätt!

Och sen har jag syndat genom att handla för pengar jag inte har (för tillfället), mitt vanliga beteende alltså. Det blev lite stuffs från H&M, både kläder och heminredning :D



Detta väntar jag på från H&M. Okej, bara svart men än sen då? Jag gillar svart, det mesta i min garderob är svart. Varför ändra på ett vinnande koncept?


En svart lägenhet är väl däremot inget vinnande koncept, därför blev det beställt både röda, cerisa och lila sammetskuddar :)



Kommentarer
Postat av: Thess

Sjukt snygga tröjor. Kommer du klä i. säg till hur den stora polotröjan är

kram kram

2009-07-29 @ 21:59:32
Postat av: simone

Sv: Jo, det blev ju basplagg, linnen och sådant från självaste lager, ett tigerskärp också visserligen :] Men jag håller med dig, det är inte billigt längre, vill ha mer fyndhögar med jeans och sådant :) Vart i gbg flyttade du? :)

2009-07-29 @ 22:56:21
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: jennie

Alltså det är inte sant! haha, jag ska köpa nr 1,2 och 4 av de där kläderna:P fast jag lovade mig själv att inte köpa i svart, förutom den sista.... ja men visst är de underbara! även fast du hann före, får jag lov att köpa också? o:)

2009-07-31 @ 15:57:50
URL: http://jenvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0