Världens roligaste jobb

... är väl inte mitt jobb direkt. Men visst är det trevligt och fint på alla sätt och vis och mer givande än att vika kläder men ändå... kanske inget drömjobb... Nej, det ultimata jobbet har jag hittat ikväll när jag suttit framför teven för ovanlighetens skull. Ärligt alltså, jag kollar typ aldrig på teve. Men ikväll fanns det inget annat som kallade så det blev tre program på raken! "Packat och klart", "Mitt i naturen" och "Friidrottskväll". Och det var där, i "Mitt i naturen" han dök upp, mannen med drömjobbet; Martin Emtenäs. Åh, jag vill också åka runt i Sverige och filma en massa coola växter och djur och vara ute i alla väder! Visst, detta kan jag lätt klara av på min fritid men Martin Emtenäs får betalt för det, säkert bra också. Kort sagt, han har DRÖMJOBBET!








och efter denna bildkavalkad tror ni väl att jag gått och blivit förälskad i honom men det har jag INTE, bara i hans jobb ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0