Vi hamnade på Gretas

Igår kväll hade jag, Katarina och Peter lite spontan förfest hemma hos mig innan vi drog in till stan. Vi hade dock ingen aning om vart vi skulle ta vägen. Trädgårn, Excet, Valand, Sticky, Gretas, Hard rock eller vad? Vi mötte upp Jukka i stan och det blev till slut Gretas vi hamnade på. Oj oj, mycket intressant folk där igår! Eller vad sägs om tjejen som inte hittade något i garderoben att ta på sig och helt enkelt bestämde sig för att gå ut och festa i jeans och tränings-bh? Strax efter att vi anlänt och börjat parta loss på dansgolvet anslöt sig också Simon, Henrik, Mikael och Marie, kul! Längesen man träffade dem. Det är så himla bra musik på Gretas, okej att det är mest mainstrem men vadå, den är ju bäst att dansa till!! Jag vill känna igen musiken jag dansar till och eftersom jag mest lyssnar på mainstrem-musik passar det mig perfekt. Så vi hade en galet rolig kväll! Efter det sedvanliga besöket på Donken åkte vi hem till Kviberg, stackars Katarina som skulle upp och jobba idag fick inte sova många timmar, själv har jag haft en skön sovmorgon :)

  










Kommentarer
Postat av: Liselotte

Jag var oxå på Gretas igår, men inte såg jag dig! Men ni såg ut att ha roligt! =)

2009-07-26 @ 21:24:21
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0