Virrar runt

Har lite hastigt och lustigt bestämt mig för att åka hem till Gällstad en sväng imorgon. Och fastän jag bara tänkte stanna över dagen drabbas jag av lite resfeber, vilket innebär att jag måste få ordning på allt kaos i lägenheten så man ska slippa ta allt det när man kommer hem. Knäppt eller smart?

Har jobbat min första helg på sommarjobbet. Gick väldigt bra. Vi har städat, städat, städat, ja verkligen sanerat hela stället för att bli kvitt det jäkla viruset (?) som gjorde nästan samtliga boenden och personal magsjuka. Så det där jag trodde att jag fått i mig dålig mat kan nog konstaterars vara falskt alarm, men virus är ju värre...

Sedan rålyssnar jag på U2 nu - måste ju kunna sjunga med i samtliga låtar :-)

P u s s

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars dig som var dålig på din födelsedag! :( Sånna där magsjukevirus på äldreboenden är ju allt annat än kul.. Osis att det skulle ske när du sommarjobbar! U2 är ju verkligen skitbra! Är lite avis på dig som ska se dem! ;) Ha en bra tur till gamla hemorten!

2009-07-13 @ 20:08:08
URL: http://lindapastorgatan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0