BRUCE!

I helgen skulle man ju helt klart ha varit i Stockholm, på Stockholms stadion närmare bestämt. Bruce Springsteen gav tre utsålda konserter och de fick bra betyg! Men jag lever fortfarande på hans konsert från Ullevi förra sommaren!

Helgen bjöd på fest, både fredag och lördag. Kändes som om man hade lite att ta igen, har varit rätt dåligt med festandet under våren pga av att tentorna har haft en tendens att ligga på måndagar eller tisdagar. Det blev förfest hos oss i fredags, sedan Gretas. Förfest hos Katarina i lördags, sedan Trädgårn. Katarina har fotat så jag ska be om att få lite bilder från henne som jag kan dela mig av här på bloggen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0