KURS x2

Gårdagen och dagen har tillbringats på kurser inför mitt stundande semestervikariat inom äldrevården i Göteborg. Igår var vi på Burgårdens konferenscentum där det hölls kurs i läkemedelshantering inför delegering och idag var det kurs i lyftteknik på Krokslätts äldreboende. På måndag ska jag hinna vara med några timmar på en introduktionsdag som personalen håller i, innan jag åker till Grekland! :-)

Annars känner jag mig väldigt trött... Måste vara någon slags fas som kroppen går in i efter en tuff vår med lite tid för avslappning och nedvarvning. Nu vill den ta igen det med resultatet att jag känner mig otroligt trött, stel och nästan illamående. Så att få komma hemifrån en vecka och lapa sol i Grekland måste vara precis vad doktorn skulle ordinera. Synd bara att vi har planerat för en hel del fest, kanske inte riktigt vad som ingår i doktorns ordination, haha!

För övrigt har jag lånat en bok på biblioteket som typ ALLA i Sverige (och övriga världen också för den delen) redan läst men som jag legat efter med. Den ska jag läsa på semsterresan har jag tänkt. Tänker inte avslöja vilken bok det är för då är det säkert någon som är nedrig och säger hur den slutar...

So long - kalsong


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du känner dig bättre snart, krya på dig! Kanske det kan vara en inkörsperiod i ledigheten efter skolan.. Ha en underbar semester i Grekland nu!! Åh va gött!! Många kramar!!

2009-06-14 @ 02:50:41
URL: http://lindapastorgatan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0