ALLT ÄR VACKERT NÄR SOLEN SKINER


Vintersol hemma i Gällstad


Idag har det varit en underbart solig (vår)dag här i Göteborg. Då kom jag att tänka på att allt är så vackert när solen skiner på det, medans allt ser tråkigare ut när det är molnigt. Det är faktiskt sant! När jag åkte hem efter sista mötet med min röstlogoped sken solen och till och med det rostiga gamla tåget som kom åkande var jättevackert!

Ikväll har jag börjat packa till Hemsedal, ska bli underbart med lite riktig vinter innan man kan börja längta efter våren på allvar. Jag älskar ju mössor men min älskade dumbo-mössa får inte följa med till Hemsedal bestämmer Viktor.

Sen experimenterar jag litegrann med desigen här på bloggen också och det går väl sådär... Tänkte prova lite olika "stilmallar" och se vilken jag gillar bäst. Fast helst skulle jag vilja designa bloggen helt själv men sådana kunskaper besitter jag tyvärr inte...

Puss puss på er

 


















Dumbo-mössa is the shit! Älskar min härliga mössa ;-)
Observera mitt väldigt lockiga hår, när jag inte bryr mig om det blir det som finast, synd bara att jag jämt glömmer det när det är fest och dylikt...


Kommentarer
Postat av: offa

Fan vad nice mössa. Jag hade tänkt köpa en sån men hittar ingen nånstans.

2009-03-17 @ 22:42:20
Postat av: Ann-Marie

Själv klart ska du ha din mössa i Hemsedal. Men du har nog redan hunnit åka så det är för sent att lyssna på Mamma.

2009-03-19 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0