GAAAHHH!

Nu är filmen som vi hyrde tidigare ikväll färdigtittad. Det blev "Barnhemmet" ("El Orfanato"). Varför varför varför låter jag mig övertalas att titta på skräckfilmer?? Men det var en väldigt bra film, skräckfilm av det slaget som jag ändå gillar. Där stämningen är värre än det man verkligen får se. Ska man dra paralleller med någon annan film kommer jag direkt att tänka på "The Others" med Nicole Kidman, "Barnhemmet" är lik den filmen på många sätt. Så nu får vi se hur många veckor det tar innan jag kan sova normalt på nätterna igen, för att inte tala om hur det hemskt det kommer att vara att gå ute själv när det är mörkt...


Kommentarer
Postat av: SandraRönnfalk

Hej! Jag har också sett denna filmen..

pga tvång =) jag brukar inte gillar skräckfilmer men måste säga att jag tyckte denna var ganska bra. Och läskig!

2009-03-11 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0