JAG LETAR

Hade tänkt att jag skulle lägga in gamla goa bilder från konserter man varit på under åren för att liksom komma i rätt stämning nu inför U2 i sommar men jag hittar inte de bilder jag letar efter tyvärr! Jag får leta vidare på datorn och återkommer förhoppngsvis med bilderna vid ett senare tillfälle. Nu är det dags att åka ut till Katarina på Hisingen och kika på Melodifestivalsfinalen (heja Alcazar!) och äta gott (mums med pavlova!).


Haha, hittade dock en massa andra roliga gamla bilder på datorn ;-)
Denna symboliserar ju bra att jag måste leta vidare efter mer bilder...

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Söt du är!:) Ha en trevlig söndag!!

2009-03-15 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0