SKRATTFEST UTLOVAS!

Nu är klockan mycket så det får bli ett litet mini-inlägg här bara för uppdaterandets skull. Idag har jag suttit på biblioteket på Humanisten och pluggat barns språkutveckling, på kvällen tränade jag army training med Hanna. Det är så härligt att träna! Och det ger resultat! Yes!! Mitt gymkort går dock ut nästa vecka så jag funderar lite på hur jag ska göra. Jag har ju taekwondon två gånger i veckan så det blir nog inte att jag lägger pengarna på ett nytt gymkort utan kommer nog försöka ta mig ut och springa nu när våren kommer!

Och så till rubriken. Det finns en tv-serie som är ljusår bättre än alla andra. En serie som har ALLT, framförallt härlig humor. Vill du skratta - kolla på Scrubs. Vill du gråta - kolla på Scrubs. Vill du tillägna dig viktig livskunskap - kolla på Scrubs. Har du inget att göra - kolla på Scrubs. Har du mycket att göra - kolla på Scrubs. VAD DU ÄN GÖR - KOLLA PÅ SCRUBS! I'm loving it :-)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Linda

:) Ja den är för jädra bra den serien! Me like too!

2009-03-27 @ 12:06:51
URL: http://lindapastorgatan.webblogg.se/
Postat av: Linda

Skitsnygg ny layout förresten!

2009-03-27 @ 12:07:21
URL: http://lindapastorgatan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0