FULLSPÄCKAD DAG

Hade först föreläsning om läs- och skrivsvårigheter på förmiddagen. Efter det begav sig stora delar av logoped-klassen ner till Slottsskogen där vi grillade, gick tipspromenad (fixad av mig!) och hade det allmänt trevlig. Sedan hem där jag hann att klippa och klistra lite. Vid sex-tiden drog vi i Kvibergs förtroenderåd igång ännu en after school som blev en lika trevlig tillställning som förra gången. Men jag hann inte vara med en särskilt lång stund innan jag åkte in till taekwondo-träningen, drar ihop sig till gradering nu! Kom hem igen vid halv elva, lagom så att jag fick vara med och städa efter vår after school, phu! Så nu är det välbehövlig sömn som väntar, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Din tipspromenad var så fin!! Ha nu en underbar långhelg! Kramar!!

2009-05-21 @ 14:56:26
URL: http://lindapastorgatan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0