Back in the bloggosphere!

Hej på er igen!

Om allt skulle gå tillbaka till "normalt" och jag skulle börja blogga igen tro? Har tagit mig en funderare på det här med att blogga, fyller det någon funktion? Ja, det är kul! Men är det inte mest en massa ytligt tjafs om vad man har har på sig, vad man har köpt och vilka fester man varit på? Jo, helt klart. Men min blogg behöver inte vara så. Sen finns det väl nått kul i det också, kanske om man vill informera folk man inte träffar så ofta om vad som händer i ens liv. Och man kan ju inspirera andra genom att visa upp saker man köpt. Jag får själv en hel del tips om snygga/mysiga saker från andras bloggar. Tack! Sedan att jag inte har några pengar whatsoever att handla för är ett annat kapitel :( Usch alltså, måste nog se mig om efter något extraknäck. I nuläget har jag inte ens råd att gå till tandläkaren liksom... (inte ens och inte ens, tandläkaren är ju i och för sig svindyrt!)

Annars då?
Skolan rullar på. Har hunnit läsa 5 hp (tror jag det var) "neurologi och psykiatri med farmakologi" (phu!) och tenta av den, väntar på resultat hur det gick. Nu läser vi "neuro- och psykolingvistik".

Sen har det såklart hänt en massa saker sedan jag senast skrev ett längre inlägg. Bland annat har jag och Katarina äntligen fått tummen ur och genomfört vårt Sagan om Ringen-maraton. Det blev alla tre filmerna (varav de två första var extended version) på raken, härligt!!





Jag har klippt mig också! Jag vågade!


Gaahh, hatar redan mig själv för att jag kommer att lägga upp den här bilden, den är ju bara så "bloggig" men vad fan, man får väl ta seden dit man kommer och joina sig med alla sjuttonåringar som verkar tillbringa hela sina dagar med att lägga upp sådana här bilder... (grov generalisering, jag vet...) Vill ju bara visa nya frisyren.



Kram och Puss
 


Kommentarer
Postat av: Linda

I'm glad you'r back on track! :D

2009-11-11 @ 19:35:41
URL: http://lindapastorgatan.webblogg.se/
Postat av: kristofer

Kul att du är tillbaka :) Tråkigt att jag inte kunde hänga med på fjällenresan förresten.. Jag och Emil tänkte eventuellt göra en utgång i gbg någon helg snart, vore kul om du och Viktor kunde hänga på!

2009-11-11 @ 21:06:56
URL: http://erektionsproblem.blogspot.com
Postat av: SandraR

Du är grym på att blogga, det är väldigt roligt att läsa inläggen :)

2009-11-12 @ 20:42:05
URL: http://sandraronnfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0