Gult bälte - check!

Det jag var nervös för inför gårdagen var graderingen i taekwondon. Det var dags för min tredje gradering så vid det här laget visste man i alla fall hur det skulle gå till så nervositeten var inte lika stor som inför de tidigare gångerna. Och det gick bra! Vi var åtta stycken som graderade oss till 8 kup, dvs gult bälte och alla klarade sig, braooo braooo :)



Helgen annars då?
Fredagens fest hos Carolina och Erik var väldigt rolig. Mycket trevligt folk och det blev en hel del skratt när vi körde charader (hur det nu stavas??). I lördags kom mamma, pappa och Malin hit och jag bjöd på lunch. Mamma och pappa var sedan en sväng på jul på Liseberg medan jag och Malin i huvudsak softade hemma i soffan. Katarina anslöt sig också så vips var hela familjen samlad, trevligt! Igår var det gradering på förmiddagen, sedan födelsedagsfika hemma hos Helena (släkting) där även lite andra släktingar dök upp som jag inte träffat på åratal, kul! Anna (pappas kusin) och hennes man Fredrik hade med sig lilla Lova, 8 månader. Gissa om allas hjärtan smälte inför denna lilla varelse?! Såååå söt :) Efter det var jag duktig hemma och tvättade.

Ja, det var väl allt.

Over and out.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!

2009-11-16 @ 11:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0