Min värsta mardröm

Nu ska jag berätta för er vad det värsta som skulle kunna hända mig är... Jooo, det är nämligen att någon skulle knalla in på toa efter att jag varit där och upptäcka att jag glömt att spola och att jag på något vis får reda på detta. HJÄLP! Har jag kissat, kanske inte så farligt... har jag bajsat, hjälp hjälp!... har jag lingonvecka, ooohhh noooo!! Jag är på grund av denna rädsla oerhört noga med att kolla så jag verkligen har spolat, ändå kommer tanken över mig ibland "men gud, spolade jag innan när jag var på toa?". Inte blir det bättre med en sambo som gladeligen driver med mig över detta och fäller kommentarer som "du har inte sett nått konstigt på toa eller?", "haha, du glömde spola efter dig!" eller "du bajsade innan när du var på toa va? Jag såg spåren!".

I-landsproblem: Ja!
Trots detta oerhört jobbigt: Jaaaaaaa!!!

 
Här i kan det dölja sig mycket skit... hahahahahaha ;)


Kommentarer
Postat av: Katarina

hahaha, jag kan verkligen höra Viktors röst när han mobbar dig! mohaaaahaa;)

2009-11-20 @ 22:24:37
URL: http://katarinakrigare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0