Ur arkivet

Har man idétorka om vad man ska skriva om här på bloggen så är det bara att kika igenom lite gamla bilder på datorn och vips så dyker det upp en massa minnen men framförallt en massa bilder där man inte ser riktigt klok ut. Idag tänkte jag att vi ska göra en tidsresa 5 ½ år tillbaka i tiden, till juni 2004 närmare bestämt. Jag och Viktor var på semesterresa till Zakynthos i Grekland och hade det gôtt.


Kolla korkskruvarna! (kan vara fejk dock, har ett svagt minne av att jag hade varit hårmodell och ställt upp när Katarina skulle öva permanent i skolan)


Det är bilder som denna som får en att känna att det finns hopp om livet trots novembermörkret...


Kolla mina snygga huggtänder och framtänderna som ligger på varandra... ett minne blott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0