Är jävligt sugen...

... men vågar man?

Jag snackar såklart om att klippa av sig håret! Riktigt kortkort gärna. Men det är skitsvårt att veta om man kommer att passa i det... hmm... detta får bli något att fundera över, eller rättare sagt, det är redan det enda jag kan tänka på typ.


Okej, detta kanske är lite för kort ändå...


Detta är skitsnyggt! I alla fall på rätt person...


Awesome!


också rätt snyggt


Min blivande frisyr?


Ja, det får räcka som inspiration. Och eftersom jag har förärats med en syster som är frisör är inte steget till att bli korthårig långt :) Men det var ju det där med modet som sagt, ja alltså inte om det är modernt eller ej utan om jag besitter modet att göra klippet ;)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag röstar på Kiera Knightly - frillan :)

2009-09-16 @ 16:14:28
URL: http://jenvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0