Kändisspotting på bokmässan!

Idag har jag och Katarina gått på bokmässan. Vi var inte själva där direkt, tyvärr. Det klart det ska vara mycket folk på en mässa (blir lätt lite ödsligt annars i en så enorm lokal som Svenska Mässan) men det är ändå inte kul när det är så trångt att man knappt kan ta sig fram emellanåt. Vi höll ganska hårt i våra plånböcker, jag fyndade tre böcker för 50 spänn (Luftslottet som sprängdes, Konungens återkomst och Timmarna), för Katarina blev det tre Paulo Coelho-böcker. Och så såg vi en massa kändisar! Wihoo ;) Camilla Läckberg, Katerina Janouch, Tomas Bodström, Margot Wallström, Jan Guillou, Doreen Månsson, Andreas Carlsson (från Idol-juryn), Michael Nyqvist, Carl-Johan Wallgren (som har skrivit underbara "Den vidunderliga kärlekens historia"), Tommy Deogan...

Annars då? Helgen har som vanligt gått fort. Klocken ringde 07.10 i lördags och 06.50 idag, hmm, sovmorgon, vad var det det var nu igen? Igår satt jag, Hanna, Tove och Sara och pluggade tillsammans hela dagen och idag har det som sagt blivit bokmässa och därefter träning.

Resultat av min kändisspotting: (ursäkta min dåliga mobilkamera)








Kommentarer
Postat av: kristofer

Har gubben på bild tre en skjorta med mönster eller hårig mage?

2009-09-27 @ 22:44:54
URL: http://erektionsproblem.blogspot.com
Postat av: A-M

Sa du till C. Läckberg att slänga sig i väggen. Läser just nu Tyskungen. Den är dålig och tråkig.

Men det var i och för sig Wallgrens nya också.

Nej, tacka vet jag Andreas Carlsson.

2009-09-29 @ 19:24:56
Postat av: Pernilla

Svar Kristofer: haha, han har ett mycket hårigt bröst! nej, men om du tittar noga så ser du skjortkragen uppe vid halsen ;)

2009-09-29 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0