Tre timmars gåshud

I lördags kväll var jag och Katarina och såg på Dansgala på operan. Allt möjligt inom dansen visades upp, med fokus på balett och street. Riktigt häftigt! Det första man slås av är hur sjukt vältränade dansarna är, verkligen SJUKT grym kroppskontroll! Jonas Gardell var konferencier för kvällen och han var också riktigt bra och rolig! Och gissa vilka vi satt precis bakom? Jo, Mark Levengood och hans och Jonas barn Amos och Olga!

Bounce och Twisted feet var häftigast, måste kolla upp när de har fler uppvisningar för de var verkligen värda att se! Kolla själva in klippet med Twisted feet, det blir ännu häftigare mot slutet.




Bounce bjöd på mycket läcker "sängdans" ur deras föreställning Gökboet.


Kändiskåt som man är var det förstås mycket trevligt att sitta bakom Mark Levengood, samt att få se Jonas Gardell som konfenencier :)




Kommentarer
Postat av: kristofer

Låter nice! Jag har för mig att jag sett bounce dansarna innan, dom är riktigt grymma...

2009-09-04 @ 21:48:48
URL: http://erektionsproblem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0