Glad Påsk!



Mer påskpynt än så här har jag inte framme men det räcker för att ge en lite påskstämning i alla fall!

Det har varit några rätt sköna dagar, på skärtorsdagen gjorde jag inte många knop, lämnade knappt lägenheten, utan låg mest inne och läste Camilla Läckberg hela dagen. Tänkte sedan att jag skulle ut och springa och det gjorde jag också men jag har tyvärr en förmåga att alltid tajma in min löpning med en regnskur, tordagen var inget undagtag. Inte orkade jag så mycket som jag hade hoppats på heller... men men... är väl bättre att komma ut en liten sväng än ingen alls!

Igår var jag och Helena hemma hos Katarina och åt en god lunch. Även ikväll ska jag till Katarina, dit även Pontus, Mikael och Novelina kommer. Vi har handlat en massa god mat och tänker ha de allmänt gött :)

På tal om god mat så står det en fläskpannkaka och jäser i ugnen just nu... har försökt att göra den lite mer GI genom att ta kycklingkassler och dinkelmjöl.



Så Glad Påsk på er allihopa! Solen lyser!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0