Lite bilder från helgen

Så, då var påskhelgen nästan slut. Idag är det måndag, fast det är söndag, eller hur det nu blir... Svarta dagar som plötsligt blir röda är alltid lite förvirrande och gör en lite veckovilsen. Men det är gött att veta att när man vaknar imorgon och det känns som måndag så är det i själva verket redan tisdag!

Påskafton var trevlig. Jag och Katarina intog rollen som kock och bjöd på en himla god påskbuffé med rotfrukter i ugn, ägghalvor med skagenröra, frallor, tzatziki, rostbiff, bulgursallad, skinka, rökt lax och till efterrätt en kladdkaka med passionsfruktssås och grädde. Sedan hade både Novelina och Katarina gjort eget påskgodis som var farligt gott! Så mätt som jag var efter denna brakmåltid var det längesedan jag var!

Igår var jag och Katarina ute på utflykt till Änggårdsbergen (+ att det blev en sväng inne på Botaniska Trädgården som ligger precis brevid).





Kommentarer
Postat av: Kj

grym helg! P var lite sugen på att vandra, gå, men inte powerwalka i Ängården, haha.

2010-04-05 @ 15:15:59
Postat av: Sandra!!!

Min nya ängel kommer från Hemma hos Haglund :)

Ni verkar haft en toppen påskhelg :)

2010-04-06 @ 20:50:43
URL: http://sandraronnfalk.blogg.se/
Postat av: A-M

Centrala GBG?? Dit vill jag oxå gå!

2010-04-07 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0