Baka baka liten kaka

Barnpassningen i onsdags gick finfint. Efter att Eira väl somnat lite före nio (hon kinkade en liten stund och jag beredde mig på en låååång kväll med vaggvisor, flaskmatning och promenad, men det räckte med att ta henne i famnen en stund) så sov hon som en liten ängel. Mikael och Novelina var hemma igen vid halv ett och då låg även jag och sov på soffan. Var lite trött ändå på jobbet igår så när jag kom hem vid tio-tiden stupade jag i säng mer eller mindre direkt. 

Idag var en sådan där "fullt-upp-dag" på jobbet så en liten power-nap när jag kom hem satt inte fel! Efter det har vi bakat en massa (förhoppningsvis) goda saker. Vädret inbjuder ju inte direkt till något annat... regn, regn och åter regn (fast har i och för sig blivit skapligt nu till kvällen). Det har bakats kladdkaka, havrekakor och chokladbollar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0