There and back again...

... a hobbits tale by Bilbo Bagger. Har varit hemma i Gällstad en sväng. Jobbade min sista dag på Sörgården på Örgrytehemmet igår och det kändes både skönt och vemodigt, mest vemodigt faktiskt. Har haft en bra sommar där med massa goa människor. Åkte direkt till nisse-terminalen och satte mig på bussen mot Borås efter jobbet. Mötte upp Malin och vi tog bilen till Gällstad. Kvällsdopp i Sämsjön med Jessika på kvällen och idag har vi träffat stora delar av släkten. Fika hos farfar och Iris, middag hos mormor och morfar (där även morbröderna dök upp), en sväng i butikerna på byn och sen fika med farmor och mormor! Det gäller att ligga i när man väl är hemma ;) Men på tal om hemma, det är ju egentligen Göteborg som är hemma och som sagt, borta bra men hemma bäst och nu sitter jag hemma igen!

Hoppas vi får träffa Didi-fesen nästa gång vi är hemma, eller vad säger du Malin? ;)





Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ja det hoppas jag!

2010-08-14 @ 12:47:32
URL: http://mhjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0