Alive and kicking

Borde vara ute i det underbara vintervädret men sitter istället inne och läser forskningsartikel om barn med gomspalt. Inte för att det är ointressant men det lockar ändå mer att vara ute i snön! Ska snart fixa iordning mig och möta Katarina på centralen och så ska vi ta bussen till Borås och Malins mysiga lya. För några veckor sedan var det gradering med taekwondon igen och jag klarade graderingen till 5 kup, d.v.s. grönblått bälte! Här kommer några bilder från dagen:


Jennie och jag


Maria, Jennie och jag visar upp våra snygga sparkar. Eller ska vi säga "snygga", för min del i alla fall...



Att handen är felvriden behöver vi inte låtsas om...


Alla klarade sig!


Sedan var det dax för Åsa och Hung som graderade sig till svart bälte!


Krossa planka


Dom var grymma som ni ser! Och klarade välförtjänt sina svarta bälten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0