Längtar efter hembakade pepparkakor...

... och det får jag förhoppningsvis äta på fredag kväll! Och de ska vara gjorda från grunden, ingen köpedeg här inte! Mailade just iväg ett gott pepparkaksrecept till Malin, hoppas hon klarar av att ha degen färdig när jag och Katarina kommer på fredag. Men det ska väl inte vara några problem. Ibland tror jag du är lite väl osäker Malin, du är en ju en kvinna med skinn på näsan!

Dagen har bestått av statistikföreläsning, artikelgenomgång inför morgondagens seminarium och sedan träning.

Efter att vi köpte vår systemkamera så tar bilderna mycket större plats vilket resulterat i att minnet på min dator nu är fullt och därför har jag lite svårt att bjuda er på nya bilder så länge inte utrymmesproblemet blir löst. Och det är väldigt synd för jag en massa fina bilder från vår utflykt till Vrångö bland annat! Men vi får se framöver, bilder gör ju helt klart ett inlägg roligare...

Godnatt



Kommentarer
Postat av: katta

vill ha lussekatter!!!

men kan ni lägga in bilder i malin dator från er kamera?

2010-12-06 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0