Pizza pizza pizza

Släntrar över till grannen Peter för lite pizza, inte det nyttigaste men ibland (ofta?) måste man ju unna sig lite (mycket?). Peter och Björn skulle ut till Hisingen sen ikväll men dit orkar vi nog inte ta oss denna kyliga decembernatt så det blir nog tv-kik på prison break och titta klart på pulp fiction som vi inte hann med förra helgen. Idol tror jag vi skippar, inte kul längre när min favvis Linnea åkte ut förra veckan.


Okej, riktigt så här kallt är det inte men ändå...



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säger bara JAY SMITH!

2010-12-03 @ 22:34:52
Postat av: peter

det var gött med pizza, jag är glad att du tyckte om regina! bästa pizzan som finns?!

2010-12-04 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0