Seg dag

Idag har jag mest ägnat mig åt att läsa forskningsartiklar som vi ska prata om på ett seminarium på tisdag... inte så jättekul...

Såg att vi hade en massa äpplen hemma så vi slängde ihop en äppelpaj som vi ska avnjuta nu innan vi går och lägger oss, och vi har bäddat rent! Älskar att gå och lägga mig i en renbäddad säng. Gäller ju att vara glad för det lilla, hehe ;-)

Och på tal om att bli glad så är det något man verkligen blir när man träffar Eira. Shit alltså, hon charmade bort mig totalt igår, jag är lost!

Nu är det tillbaka i skolan igen som gäller efter två intensiva praktikperioder. I veckan som kommer ser jag dock mest fram emot fredag kväll då jag ska hälsa på lillsyrran (en av dem) och baka pepparkakor, kika på idolfinal och bara MYSA!

Intressant inlägg, jo visst, hoppas ni står ut med min lilla cyberdagbok...



Kommentarer
Postat av: Katta

ser också fram emot fredag! glöm inte din kamera:)

2010-12-06 @ 08:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0