Fika med Marie

Idag hade vi först föreläsning och sedan efter lunch gruppdiskussion. Det blev en väldigt intressant diskussion utifrån det psykoanalytiska perspektivet (vi läser personlighetspsykologi nu), framförallt när vi kom in på homosexuella som gillar att suga på saker.... eeehhh?! ;) Detta var bara ett sidospår från den egentliga diskussionen och uttryckte inte på några sätt min eller mina gruppkamraters åsikt utan vi skyller allt på Sigmund Freud!

Efter skolan åkte jag till Korsvägen där jag träffade Marie och vi satte oss på ett fik för en fika och en välbehövlig catch up. Inte så ofta vi träffas, tyvärr. Kan inte låta bli att slänga upp en gammal bild på oss från en skolresa till Frankrike 2004. Hehe... håll till godo.







Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahahhahaahaaaa...... SNyggt:)

2010-03-05 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0