Lägesrapport

I lördags bojkottade vi Melodifestivalen och kollade på "The Proposal" istället. Ett bra val tror jag. Känner att hela grejen med Melodifestivalen har börjat spåra ut, eller snarare har det blivit för stort.

I går var jag hemma i Gällstad över dagen och var på 90-årskalas för morfar. Mysigt!

Idag har jag försökt plugga men det har väl gått sådär... Jag har även uträttat mitt nya jobb som studentvärd och gått och hälsat nya hyresgäster välkomna. Nu väntar träning.


"Den här bilden har inget med texten att göra. Därför är det väldigt onödigt att jag visar den. Och det är ännu onödigare att jag skriver om den..." Haha, ni som inte sett den galna dokumentären "O som i Markolio" förstår inte vad jag menar... se den!



Kommentarer
Postat av: Katarina

hahaha mannen myten och något mer på m som jag inte kommer på!

2010-02-08 @ 20:58:48
URL: http://katarinakrigare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0