Hemsedalsresan

Hur ska jag på bästa sätt sammanfatta nyårsvistelsen i Hemsedal då? Hade tänkt skriva en text om hur underbart vackert det är i Hemsedal, hur vyerna tar andan ur en och hur skidåkningen är så fantastiskt att det nästan kan liknas vid en religiös upplevelse. Hur det känns att åka i snö som är mjuk som vispad grädde och hur blablabla *en massa mera text*... Men jag känner inte riktigt för det, adjektiven räcker ändå inte till, haha :) En bild säger ju dessutom mer än tusen ord så jag gör väl (som vanligt) så att jag slänger upp en massa härliga bilder så får ni se själva! Vi hade hur som helst riktigt trevligt däruppe och nu skriver vi plötsligt 2010 i kalendern.


27 minusgrader när vi anländer till Hemsedal... brr...


Snyggingarna Emil och Mattias i nyårsstassen!


GOTT NYTT ÅR!


Off-pist!

 
Gäller att skydda sig mot kylan!


Soluppgång över Totten, 1500 m.ö.h.




Bästa gänget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0