Vet inte vad jag ska skriva...

... men känner att jag ändå kanske borde skriva nått här på bloggen. För vems skull? Mest för er skull såklart, så ni vet att jag lever. (Det vet jag nämligen själv att jag gör och det är ju bra så det inte blir som i någon konstig thriller där huvudpersonen inte vet om den lever eller är död...)

Ett bra tips när man inte vet vad man ska skriva om är att rota fram någon läcker gammal bild och slänga in, bilder är kul! Men det blir det tyvärr inte nu för alla gamla goa bilder ligger på en annan hårddisk som jag inte orkar hämta just nu...

Åhh, detta måste ju bli tråkigaste inlägget ever. Vet liksom inte alls vad jag ska skriva. Vad som hänt i veckan är inte speciellt intressant, föreläsningar och träning kan vi sammanfatta den med.

T a k e  c a r e



Kommentarer
Postat av: Daniel the janitor

klart du har nåt att skriva om ju, finns ju alltid nåt så. ett tips kan ju ta och se på alien 1 och aliens (2an) som vi prata om. Sen kan du lägga upp ett inlägg och beskriva hur det var att se på dessa legendariska filmerna i en mörk lägenhet och inte var stup full samtidigt P)

2010-01-29 @ 23:56:04
URL: http://danieltvi.blogg.se/?tmp=1917205

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0