Hemma i G-town

Hej på er!
Sitter hemma i Gällstad hos mamma och pappa just nu. Kom i tisdags kväll. Och det var ingen bra kväll för jag glömde min resväska i bussens bagageutrymme när jag klev av i Borås. Men allt löste sig, om jag hinner/orkar kanske ni får ta del av den storyn vid ett senare tillfälle. Idag ska jag äta lunch hos farmor och sedan fika med Anna och lille Elis (blir första gången jag träffar denne 3 månader gamle kille) och ikväll åker pappa och jag ner till Borås och fortsätter hjälpa Malin med nya lägenheten. Har tittat igenom datorn efter roliga/gamla/fina kort och hittat en hel del! Bjuder er därför på en bildkavalkad:


Igår träffade jag mormor, detta kort är från hennes födelsedag tidigare i våras. <3


Ja om inte min syster Malin gör skäl för namnet shopaholic så gör väl ingen det, här är en del av alla hennes skor hon tog med sig nu när hon flyttade hemifrån...


Malin utanför lägenheten i Borås


Malin och Stella myser


En blond Katarina, sommaren 2004


Farfar har jag träffat både igår och idag. Här en bild från sommaren 2005.


Sigge och Eddie
R.I.P.


Nyss hemkommen från Sydamerika, jan. -07


Hittat mandeln i gröten, julen -04


I Ramundberget, feb. -07


 


Kommentarer
Postat av: Kj

kärlek till alla bilder, haha jag är grym som blond!

2010-06-10 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0