Lugn dag som kommer avslutas med bio

Idag har varit en riktigt lugn hänga-hemma-dag. Har städat upp lite, betalat lite räkningar, tvättat lite och legat ute i solen en stund. Sen fick jag ett ryck och ville hitta på nått ikväll och eftersom jag funderat på att gå och se Avatar en gång till typ hela våren tog jag tillfället i akt och bokade en plats till ikväll för biochecken jag fick när jag var med i ett forskningsprojekt om språk och kognition förra veckan. Man får ju passa på, Avatar gick ju upp på biograferna den 18 dec. så den lär ju knappast gå så länge till eller?! Så nu ska jag bara duscha, sedan flyr jag värmen och ljuset och tar en tur till Pandora!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0