Kurslitteratur vs. Skönlitteratur

Det är lustigt det där att så fort det drar ihop sig till tenta så bli jag bara mer och mer sugen på att läsa något skönlitterärt. Inte så att jag inte pluggar, istället verkar det vara så att jag behöver ett komplement till allt som rör tentaplugget. Det går verkligen hand i hand, ju mer tid jag lägger på att plugga, desto mer tid lägger jag även på att läsa skönlitteratur. Just nu är det Camilla Läckbergs "Predikanten" som fått följa med mig hem från biblioteket och den verkar inte vara fy skam. Fast vill du verkligen läsa bra deckare - läs Jeffery Deaver! Det får bli dagens tips från mig.

Resor!
Dagens andra rubrik tänkte jag tillägna några härliga resor som är inplanerade under året och som jag ser framemot som bara den:


Nu - Åre! Tjejhelg där nästa helg :D


Augusti - Turkiet


September - Paris



Kommentarer
Postat av: A-M

Fattig student?

2010-03-15 @ 16:24:30
Postat av: Kristofer

Ska ni åka till Turkiet? Istanbul? Dit vill jag med åka ju.. Kan inte jag få hänga med som handbaggage?

2010-03-20 @ 01:27:41
URL: http://erektionsproblem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0