Last weekend

Tänkte visa er lite bilder från förra helgen. Jag och Viktor var på Universeum på lördagen, vi och typ varenda barnfamilj i Göteborg! Men det är synd att Universeum mest lockar barnfamiljer för det är snarare så att man behöver vara vuxen för att verkligen kunna njuta av allt som finns att se och göra. På kvällen hade vi dragit ihop en brokig skara människor och förfestade hemma hos oss innan vi begav oss in till Sticky Fingers. Hade tänkt att gå in på Trädgårn för där har vi gratis inträde men kön dit var inte av denna värld så då blev det Sticky istället och det ångrar vi inte!

Och förresten, jag klarade min gradering med taekwondon igår!! Ännu ett steg närmare svart bälte ;-) Men nu måste jag skruva upp träningen ytterligare om jag ska ha någon chans på det gröna bältet i maj...





Mikael och Viktor ägnar sig åt det vanliga...


Sen blev det lite suddigt som ni ser... hehe ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0